ebbaandersson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ebba - 31 oktober 2010 19:32

Heeyy!!!


Jag har tradigt! :P

Looovvvv! :D<3  Wiiiieeee:D<3

Vilket roligt inlägg!  


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 30 oktober 2010 08:33

Halloj!!!


Nu är det helg och LOV! Idag ska man väl inte göra så mke, fixa hästarna inför imorn och sen ikväll ska man till Jojo:)<3

Tävling imorn!!  Debutera Lb<3


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 29 oktober 2010 14:16

Hej hopp!


Nu e det LOOOOOOVVV!!!  Fy fan va najjs:D  

Idag varre skola, helt OK :P

Sen ikväll ska man till Elin:D<3

Skirver kanske mer sen ;P


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 28 oktober 2010 21:22

Hejj hopp!


Kom hem från hoppträningen för ett tag sen... ;P

Det gick väl helt OK, men är det inte farten som fattas så är det blicken som är fel eller ngt annat....  

Men hoppade kombination på 90 kanske,  smart med tanke på att jag ska debutera Lb med honom på Söndag!? Hah, nä men det gå nog bra:D<3

Ett Lycka till?!?!?<33

Måste dra nu;P


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3      <----Plutano<33



Av Ebba - 28 oktober 2010 15:29

Tjena moss alla!


Jag ska nog börja skriva lite mer här;) Iaf på lovet!  Som e om 1 dag!!!  *Gilla*Gilla*Gilla*<3333

Men men, idag varre skola och biologi prov, hmmm, jag hoppas på VG me man vet ju aldrig... ;)  

Snart blirre stallet och hoppträning:D<3

hmmm, jag har lite mystiska tankar om vissa personer har jag kommit på ... ;P<3

Ska dra nu;P


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3        

Av Ebba - 23 oktober 2010 18:40

Hej hopp!


Jag älsar Lördagar!!

Och fy fan vad duktig jag harr vatt idag, har övat till prov på en helg (a)

Idag var det första hemma och övade till prov:P Och sen var det stallet :D Najjs dag!  


sess


:D


Av Ebba - 22 oktober 2010 14:22

Hej Alla!!

Det var länge sen...   

 

Men men... Nu slutar jah halv 2 på fredagar istället för halv 4   

Och om en vecka e det lov!!!<3

Idag var det första skola , ganska OK ;)

Sen nu ska man till stallet;D<3

Ikväll blirre att ha tradigt;P

MÅste gå nu, ses ngn dag ;P

 

Pöss pöss///

 

Ebba Andersson<3

 

Av Ebba - 7 oktober 2010 21:07

   Hallojj!!

 

Det var länge sen jag skrev..... =/ Jag vet... :P

Men men....

Idag varre skola, ganska OK faktiskt (jag håller nog på att bli sjuk om jag tycker att skolan e OK..?) Imorn e det studiedag!!   

Det var hoppträning osså idag, gick skit bra:D på söndag blirre tävling, L:C & L:C+5 :D<3

Och imorn blirre dressyrträning!


Ska gå nu och försöka komma hit lite oftare  


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards