ebbaandersson

Alla inlägg under februari 2011

Av Ebba - 18 februari 2011 13:21

Hej igen!


Tkr ni ska ställa lite frågor om allt möjligt!

Jag lovar att svara helt ärligt!:D


See ya<3

Av Ebba - 18 februari 2011 13:05

Hajj!


Har inte bloggat på aslänge, jag vet..... Inte bra, hmmm, skulle nog haft det som ngt nyårslöfte att blogga mer....:)

Aja....

Nu är hästarna flyttade och dom verkar trivas bra:) Najjs me ridhus varje dag!

Har börjat träna för ny hopptränare, går asbra! Var där igår och han var jättefiin!<3  Älskar min lille pluttis <3

Nu ärre lov då, riktigt najjs att slippa skolan en vecka:) Sen blirre prao, 2 veckor efter lovet typ tror jag :) Också najjs:P

Men imorn blirre kanarieöarna, har aldrig vatt där så det blir kul att komma dit:D Fast planet går typ 6 på morgonen så vi måste va där 4 och köra hemifrån halv 4 typ, vilket betuder att jag måste gå upp typ kvart i 3!    Shit, ska nog gå och lägga mig snart...

Eller inte...

-Jag väljer inte, snart blirre stallet och säga hejdå till pållarna ;(<3


Aja, ses:)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3   

Av Ebba - 8 februari 2011 15:49

Heeeeeeeeeeej


Har vatt sjuk sen i lördags typ....,  har feber, ont i halsen och hosta  

Inte najjs :'(


Men jag tog en alvedon så jag kunde va me och flytta hästarna till nya stallet;)

Fast orkade bara va där typ en timme... Men hästarna verkar trivas bra iaf :D

Jag hoppas att jag orkar rida imorn! Har inte ridit sen i fredags :'( :'( :P

Har väl inte så mke att skriva om då...


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 4 februari 2011 14:46

Hej alla!


Idag varre skolan, ganska ok, bara 4 lektioner x)

Sen blirre stallet typ snart... Blir väl att rida lite, för jag hopptränade igår:)

-Vilket gick jävligt bra faktiskt! Hoppade bana men "kringelikrok" svängar och oxer på 1.00-1.10 :) Han var as fiin!

Jaja, sen får man väl hjälpa Julia som ska tävla imorn... Och kanske börja packa lite saker...Flyttar hästarna på söndag=/<3

Kommer sakna stallet som faan!:'(<3 Men det blir nog bra:D<3

Hinner typ inte skriva mer nu:P


MEN ALLA SKA KOMMENTERA!


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3


Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards