ebbaandersson

Alla inlägg under januari 2011

Av Ebba - 28 januari 2011 14:20

Hejj!;D


Har inte vatt här på ett tag.... Men men..


Igår Blev det hoppträning, det gick jätte bra:D Har inte tränat på typ 2 månader så det blev ju inte jätte högt:P

Jaja, idag varre skolan, ganska ok, var hemma hos mormor & morfar på lunchen, som vanligt då....haha....

Snart blirre stallet om jag hittar ngn somkan köra:) Sen blirre att åka och kolla på ngn typ hoppträning:)

Aja, drar nu


pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 24 januari 2011 15:23

Halloj!


Typ vatt en vanlig dag idag xD Skola, sen blir det stallet snart :)


Tänkte hotttaa or notttaa lite xD



Mathilda & Donyör:


   Fiin bild, tkr jag :) Välputsad både häst och ryttare, bra sits, fin matchning på kläder och annat. Synd att de är en annan häst i bakgrunden. Men det fina överväger! Hottt!<3


Julia & Minna:


   Fin bild, kanske lite tråkig bakgrund, men men.

Bra sits, kollar på nästa honder direktxD Bra matchning på både häst & ryttare! Hottt<3


Jag & Plutano:   xD


   Ganska bra bild, bra ljus och så:) Fin matchning tkr jag ofc xD Men blank häst, jag kollar på nästa hinder...(tror jag) Kunde tatt in armbågarna lite... Men det får bli hottt<3



Ska dra nu, pöss pöss///


Ebba Andersson<3  

Av Ebba - 23 januari 2011 21:01

Hejj alla!


Idag var man först och åt och sånt me Farmor :) Och tittade dr hon typ ahade bott när hon va liten:) Ganska kul:)

Men nu har jag tradigt så jag tänkte "hissa & dissa" lite :)


Haha, vet inte vad jag ska göra de om kanske.... Hästsaker..?

Förvånande...?


Hah, men iaf :)



Tretornstövlar advance:

 

   Ganska snygga i vissa färger iaf...

Men inte så bra kvalite...  Det blir en HISSDISS på dom xD

  

Gpa speed air:

 Snygg design, asskön att rida i, väger typ inget! xD  Glider dock upp lite ibland när man rider... Men ändå en klar HISS på den !

 

 

Pioneer stövlar:

 

 Snygga både med elr utan "blingbling",  Jätte skäna att rida i, fast väldigt kalla på vintern. Men de e nog de flesta stövlarna då xD De får bli en HISS till på dom :)

 

Animo byxor:

 

 

   Snygg design, lite bling och annorlunda sömmar gör att de inte blir som alla andra byxor :) Sköna att ha på sig!

Kanske lite dyra men, snygga!  En klar HISS!

 

Whitaker byxor:  

 

 Snygga, sköna att rida i och ha på sig. Men inte jätte bra kvalite och dom e kalla! Blir en HISSDISS på dom osså xD

 

Aja, pallar inte mer nuxD

 

pöss pöss ///

 

Ebba Andersson<3

 

Av Ebba - 21 januari 2011 20:26

Hejj!


Har fåtte en ny header som snälla Melanie har gjort:)


Så nu tkr jag att ni ska gå in på hennes blogg som tack:D


http://melaniemollerstrom.blogg.se




///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 21 januari 2011 13:51

Hejhopp alla!


Nu kommer äntligen den efterlängtade helgen:D

Idag har väl varit en vanlig dag....;) Stallet snart ngn gång tror jag:P

Vet inte vad jag ska skriva! Förslag??


Aja


Pöss pöss///


EbbaAndersson<3

Av Ebba - 19 januari 2011 07:21

Hejsan alla!


Vaknade typ halv 7....Sen duschen, och nu äta frukost och blogga lite;)

Sen blirre skolan till halv 3, ganska ok, vi hamkunskap och det e ganska kul:)

Sen hem och öva kemi-.- Sen stallet, får nog rida både minna och plutten, Julia e sjuk...;)

Sen hem och öva mer kemi.....:)


Aja, ska läsa lite hemkunskap nu då...:)

Ses


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 18 januari 2011 16:30

Tjabba xD


Idag varre först skola....:'( Aja, det e bara att stå ut, just nu pluggar man kemi, eller tanken va att jag skulle det, men det blev inte så:)

Sen blirre konfirmationsläsning.... INTE kul! Ngn som håller me? Vf gör man det egentligen? Jo, för presenterna :D


Haha, ska plugga nu då....


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 17 januari 2011 07:29

Hejj!


Jaha,har som vanligt inte orkat/hunnit va här, men men......

I helgen har det mest vatt stallet, och igår va man på Entré och bowlade och shoppade lite:)

Jag har kommit på att jag inte gillar skolan för er som inte har fattat det innan... (a'

Men men, idag blirre först skolan och sen läxor och stallet:)

Ska nog fixa lite nu:)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards