ebbaandersson

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Rubrik saknas

Av Ebba - 17 april 2011 21:06

Typ inte gjort ngt alls idag xD Bara tittat på tv, har ingen feber typ, men e fortfarande jätte förkyld, trött och har ont i halsen:/ Men ska försöka åka me och lämna hinder på en tävling imorn och rida en runda i skogen:) Går det inte får man väl käka alvedon elr ngt :)

Men jag tycker att ni ska KOMMENTERA bloggen!!! :D Och rösta i OMRÖSTNINGEN!! :D

Ska kolla ännu mer tv nu:)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba - 6 maj 2011 10:52

Hallojj!   Ja, som ni ser har jag startat ny blogg;) Kommer kanske uppdatera denna ibland, men inte så ofta;) Men följa mig på:   www.ebbasponnyliv.devote.se   www.ebbasponnyliv.devote.se   www.ebbasponnyliv.devote.se   ...

Av Ebba - 5 maj 2011 21:38

Tjaoo! Har kommit hem från hoppträningen för ett tag sen:) gick bra:D hoppade lite lägre hinder men mke svängar och omhoppningsvägar, de va kanske 70 cm typ. XD sen hoppade vi typ 3-4 hinder på en meter. I skolan var det helt okej;) hade prov idag...

Av Ebba - 2 maj 2011 21:43

Ja, jag tänkte lägga ut lite bilder idag :) Men idag va det först skolan ju, sen stallet me Mathilda:) Mockade o fyllde mat sen red vi ner till sandbanan o så red jag lite dressyr han va jättefin :D Sen skulle hon hoppa lite så då gjorde jag osså d...

Av Ebba - 2 maj 2011 08:42

Halloj alla bloggisar:) Ja, då va det måndag o skola igen då;) inte jättekul men har ju måndagspass så det e najjs;) Men slutar typ 14.50 sen blirre stallet och plugg :) Men nu ska ja snart till skolan xD Ha det! Pöss pöss/// Ebba Andersson...

Av Ebba - 1 maj 2011 16:41

Halloj! Då va man hemma efter en HELdag i stallet;) va först o fodrade imorse, sen släppte vi ut dom och sen ner o kolla på pay and jumpen ;) gick jätte bra idag för mig o plutten idag;) va nolla i båda klasserna i 80 va han faktiskt pigg :D sen i ...

Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards