ebbaandersson

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Ebba - 8 april 2011 19:39

Precis ätit nu, åt tacos :D Gott gott :)

Va i stallet osså innan, red typ bara 15 min lite barbacka, sen fyllde jag mat till båda hästarna, sen mockade vi:) Sen åkte vi till Flädie lantmannaffär ;) Köpte typ 2 ludd till grimman och Julia köpte ett hoppspö och en sax tror jag.

Nu sitter jag här och väntar på Helle:)


Kolla denna, seriöst, hon e mystisk xD

http://www.youtube.com/watch?v=nUkMg1cDAME


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 8 april 2011 13:52

Prcis kommit hem från skolan nu då:) Var väl ganska najjs fast inte beep-testet! :o

Men resten va ok, va i datasalen hela franskan me vikarie xp Och där gjorde vi seterra fast på franska xD

Snart blirre stallet, men vet inte om jag ska rida..... Han har nog inte vilat på hela veckan tror jag? Men han borde röra sig lite eftersom jag tränade igår så han inte blir stel och så.... Aja, får väl komma på ngt kul att göra.

Sen kommer Helle hit :D Vi ska äta nutella xD Hon har inte ätit det sa hon, och det e något som man bara inte får gå miste om! Så det ska vi äta ikväll :)


Hah, min nya header och tema blev inte bra! Men jag ska ändra lite sen igen när jag hinner ;)

På söndag blirre nog privatträning hos Katarina, fast me syrran osså, men ja, typ privat då xD

Ska äta ngt nu.... Fast jag e mätt.... Åt typ ngn sockerbulle och sen ville jag bara smacka ngn marchmallow-stick, sen ville Izza ha en cola och då drack jag av den osså... hmmm..e inte hungrig! ;)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3


Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards