ebbaandersson

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Ebba - 10 april 2011 18:50

Hejj, Ebba här då xp


Igår va man först i stallet, eller först köpte vi nytt foder till pluttis:)

Sen red man ut i skogen me syrran och Olivia, asnajjs väder! :D Sen red vi till sandbanan och bytte hästar lite, roligt roligt:) Sen mockade vi och fyllde mat:)

Sen hem och äta sen åkte vi till kallbadhuset:D Det var fatiskt skönare än vad man tror, trots att det bara var 7 grader i vattnet! Vi va där me dom som vi va i Österrike me typ:)

Sen åkte vi hem till oss och va där typ hela kvällen, Jag suger på brännboll xD

Haha....


-Och idag cyklade jag till stallet vid 10 typ xD Och va där och kollade på klubbtävlingen, fyllde mat och mockade:)

Sne hem och äta, sen till stallet igen och då följde Izza me :D Och så skulle jag och Julia ha privatträning, gick bra, fast plutten var lite seg, men det var nog lite för att det har vatt så varmt i helgen osså:)

Och nu ska jag glo på ponnyakuten XD


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3


 

Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards