ebbaandersson

Alla inlägg under december 2010

Av Ebba - 29 december 2010 20:31

Hejj!


Bara för att jag har tradigt nu så tkr jag att ni ska slänga in en kommentar;)

Har precis kommit hem från laserdome med div 1 & 2 laget:)

Det var kul även om jag suger på det...... Men men, Najjs ändå..

Var på Begts hästsport för ngn dag sen:)  Nu e min tävlingsutrustning komplett:D

Det blev ett par vita animo byxor en KL-fleece och en JW-grimma till Plutano:)

Imorn blirre stallet först tror jag;) Sen ska man köpa raketer:D Sen på kvällen  blirre spelkväll med mammas kompisar och våra osså då , men de var mammas från början:P  Shit, jag håller värsta föreläsningen här för er... HAHA


Drar nu:)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 25 december 2010 10:02

God Jul alla!


Igår varre julafton, fick typ det mesta jag hade önskat mig;)

Fick:

Pengar

Smink

Smycken

Kläder

Ländtäcke till Pluttis:)

Nagellack

Osså blirre ngn hästaffär på måndag elr ngt och köpa kl-saker:D

m.m


Det blev en vit jul iaf! Najjs tkr jag, trots att jag inte har ngn pulka(a'

Men det gåt väl iaf!

Idag ska man väl till stallet då och sen hem och göra typ ingenting, kanske va ute i snön=)

Jaja, drar nu..


Pöss pöss///


Ebba Andersson

Av Ebba - 22 december 2010 19:14

Tjaoo folket!:D


Idag varre skolavslutning då, det var väl helt OK:P Förrutom gröten, BLÄ!   

Sen kom man hem och städade:'( Men men, det ska tydlogen göras säger man ju...., dock inte det rologaste som finns.

Sen blev det stallet och rida lilla Minna först ute i snön, sen skritta Pluttis lite;)

Asså jävlar vad det e kallt ute, det var ju nästan -25 grader inatt, och nu ska det bli snöstorm osså med 2dm snö! Najjs ju!

Har kommit på att jag inte har ngn pulka, måste måste måste fixa det nu! (a) <3

Har väl inte så mke mer att komma med nu då!

Ses imorn! :D<3


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

:(

Av Ebba - 18 december 2010 08:38

Hejj!

Har väl inte så mke att skriva, vet inte riktigt vad man ska göra idag, blir väl stallet, sen kanske man åker och badar (a' <3


R.I.P Silke! <3 1/4-03 - 17/12-10<333

 

  

Av Ebba - 17 december 2010 15:27

Halloj!


Har inte pallat blogga på ett tag (a)

Men men, får väl göra det lite mer under jullovet...

Kom precis på att de e en vecka till julafton bara! Jag e ett geni..... :P

Och det är snö osså! COOLT! :P Den kommer säkert smälta blrt till jul bara för det, men jag hoppas att den kan ligga kvar hea jullovet :D Helst ända till februari elr ngt;D  Förrästen på sportlovet blirre Gran Canaria:D Har aldrig vatt där så det blir väl najjs hoppas jag:D <3

Plutano e bara bästa hästen i världen, så snäll och söt och slickar på allt han kommer åt:D<3 Fast inte på sin saltsten så mke... Mystisk häst;)

Ska nog dra nu, ses ng  gång:)

Bara 3 dagar kvar i skolan:D:D<3


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards