ebbaandersson

Alla inlägg under november 2010

Av Ebba - 29 november 2010 07:44

oj! Det var verkligen länge sen! Sorry  

men iaf, vi har as mke SNÖ! Najjs! I(L)SNÖ!

Idag blirre först skola, sen plugga till matte prov....-.- :P

Blir nog inte stallet idag.....

2 prov denna veckan=( HATAR matte och fysik=(

Men men, det måste man väl ha antar jag.

E det bara jag som tycker att lärarna suger på att planera?!

Alla prov kommer till jul!

Ska dra nu!


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 18 november 2010 15:37

Sorry!


Har inte hunnit blogga på ett tag...

Men igår va det so prov-.- Fast tror det gick ganske bra faktiskt ;o I RELIGON?? Whhaaat, I'm freaking out...:P

Men men, fick tillbaka samhälls provet osså, fick VG :D Får väl vara nöjd med det antar jag;)

Idag varre väl helt OK i skolan, ganska många sjuka, villinteblisjuk!

Fast å andra sådan e det ganska najjs att vara sjuk om man bara e hemma typ 2 dagar och inte e jätte sjuk:P Får väl fundera på det....

Men annars inget speciellt, drar väl till stallet snart och hoppträning;)

Sriver kanske mer seare<3


Pöss pöss///

 

   Ebba Andersson<3

Av Ebba - 9 november 2010 21:42

Idag varre skola och det var väl ok, sen varre plugga till samäll och sen konfirmation-.- -.-


Men just nu har jag väldigt tradigt och försöker ha lite roligt, men lycka dock inte... Så om ngn läser detta kommer de tro att jag e helt mysko...

Men men, jag vill att det ska finns ngn typ av firma som kommer på ngt roligt som man kan göra sånna här kvällar när man har så här tradigt;D

jaja, see ya:D


Pöss pöss ///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 8 november 2010 08:30

Hajj


då var det skola igen.... :(

Och prov på onsdag, samhäll...:P

men men, snart blirre skola sen blirre väl stallet och plugga till prov  

Men snart e det jullov (a) :P

Ska dra nu:P


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 4 november 2010 20:57

Tjaaoo folket;D



Idag blev det först nova, köpte en svart vit T-shirt, en grå kjol, en svart tröja med typ puffarm och en perfym ;D<3

Sen blev det hopp träning, det gick AS bra:D! Han hade skit bra tempo och vi hoppade kombination på 1m kanske och räcke på 1.10  

Imorn blirre Helsingborg och titta på dressyr ;P Sen IKEA och köpa ngt fint till rummet som är klart nu :D Det blev as najjs!

Jaja, ska väl dra nu...


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3     

                                                  
                                   Mina älsklingar<33333

Av Ebba - 4 november 2010 09:02

Heej!


Idag blirre nova   Sen blirre Stallet och hoppträning<3

Aja, jag vet inte vad jag ska skriva...

Joo, adda min msn:  silke.nala@live.se 

Bdb: Sweeeetyy

Facebook: Ebba Andersson <3

Gör det NU!:D<3

Ska fixa mig nu,

See ya;*


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3


Av Ebba - 3 november 2010 19:11

Hah, Halloj!

Idag var målade man först rummet lite och sen blev det stallet i typ 4 timmar :o :P

Men orkade inte rida, när vi skulle rida kom det världens ÖSREGN!!!

Så det fick bli att pyssa och fixa Pluttis och hans saker ;)<3

Imorn blirre nova och hoppträning:D<3

Ska dra nu men vi ses :D<3


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

 

Av Ebba - 2 november 2010 18:37

Ja...


Då var det kväll igen (y'

Först i stallet red man ut, provade nytt bett gick ganska ok, men jag tror jag fortsätter me det andra ;)<3

Sen hem och fixade rummet så att det gick att måla där, sen målade man 2 väggar :P As najjs (a)<3


jaja ses<3


Pöss pösss///


Ebba Andersson<3


Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards