ebbaandersson

Alla inlägg under april 2011

Av Ebba - 30 april 2011 22:05

Tjeena :)


Va i stallet o fodrade o släppte ut hästarna imorse:) Sen åkte vi dit igen, o mockade, fyllde mat, sen kollade vi på lite lektioner o år billys pan pizza :D De e gooottt :D Sen krittade ja ut i skogen en runda, mysigt , sen sköljde jag av plutten bara så att han e lite ren imorn på pay and jumpen iaf XD O så smorde jag lite osså ;)

 ikväll va vi först hos våra kompisar sen åkte vi o fodrade igen ;) Sen cyklade jag ner lite till majbålet, men de va typ slut xD

Sees imorn ;)


Pös pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 30 april 2011 10:00

Halloj! Ja, som ni ser bloggar jag från mobilen, har fått min iphone nu!:DHar inte bloggat på as länge vet, men har inte hunnit;(Men men lite uppdatering då, hopptränade plutten i torsdags gick jätte bra!:d hoppade några honder på 1.10-1.15, jätte kul;) sen imorn ska jag va me på pay and ride på lomma bara, men ska hoppa 80&90 för jag ska bara få fram honom så jag ska hoppa lägre då;)Men idag så har vi stallet så har vatt där ch fodrat och släppt ut o ska dit om ett tag o fixa o rida;)Sen ikv e de ju valborg ska typ på fest hos kompisar, kommer nog bli najjs:) Funderar på att göra en annan blogg e det ngn somvill göra en header till den isf? Ska lägga ut mer bilder osså, men de får bli när jag e inne på datan;)Pöss pöss///Ebba Andersson<3

Av Ebba - 19 april 2011 08:39

Idag e det sooooooooooool uteee =D

Idag ska jag typ först till stallet lite snabbt, sen vill jag åka o shoppa:) Men ingen vill följa me xD Men jag får väl åka själv ;) Sen när jg kmr hem ska jag nog inte göra ngt alls:)


På lördag blirre tävling i Trolleholm:) Lc & Lc+5 tror jag   

Längnat faktiskt ;) Första tävlingen ute i år :D

Ska nog till stallet snart, ;)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 17 april 2011 21:06

Typ inte gjort ngt alls idag xD Bara tittat på tv, har ingen feber typ, men e fortfarande jätte förkyld, trött och har ont i halsen:/ Men ska försöka åka me och lämna hinder på en tävling imorn och rida en runda i skogen:) Går det inte får man väl käka alvedon elr ngt :)

Men jag tycker att ni ska KOMMENTERA bloggen!!! :D Och rösta i OMRÖSTNINGEN!! :D

Ska kolla ännu mer tv nu:)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 17 april 2011 10:03

Godmorgon:D


Mår lite bättre idag, men har fortfarande lite feber:/

Var hemma hela kvällen själv igå, inte så kul xP

Och idag får jag väl bara sitta och glo på tv antar jag ;)

Vet inte riktigt vad jag ska gra annars;)


*OMRÖSTNING* Alla ska rösta tycker jag :)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 16 april 2011 16:26

Ja, som ni ser på rubriken så har jag blivit sjuk:/ Inte kul, vf ska man bli suk när det är loov?? Inte bra:(

Men åkte till stallet idag vid 10, mockade och fyllde mat, sen provade jag vår dressyrsadel, e inte van vid att rida i sånna så den var inte så sköön x( Men sen red mamma honom lite:)

Och nu sitter jag här helt själv och har tradigt, så smsa på!!

0709-609018  :D


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 16 april 2011 07:54

Hejsan:)


Igår va det först skolan, det var ganska najjs, fast fysiken var inte så rolig xD Men men, sen åkte jag till stallet och mockade och fixade mat;) Sen red jag på sandbanan, gick jättebra! Han va piiggg:D Sen kullle jag prova frihetsdressyr, gick väl sådär xP

Idag ska jag först till stallet och rida o så, sen kanske in till malmö:) Sen fira min kusin som fyller år:)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 15 april 2011 07:25

Freeeeeeeeedaaaaaaaaaaaag och looooooooooov snart :D

Nu sitter jag här och ska snart till skolan:) Har bara 4 lektioner så det e najjs;D


Sorry att jag inte bloggade igårkväll, men va tvungen att plugga;)

Men iaf, träningen blev inställd:/ Så ag hoppade ett litet hinder utanför ridhust xD Han var aspiig :D Hans nya mat börjar nog fungera nu :D Hoppade typ 1.10:)

sen i eftermiddag blirre nog dressyr;)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards