ebbaandersson

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Ebba - 7 april 2011 20:56

Hej hopp gummisnopp xD


Har kommit hem från träningen nu och precis ätit lite osså :)

Gick ganska bra på träningen, hoppade först lite småsvängar och så, sen en linje och en kombination:) Gick bra, hade ganska bra tempo iaf, hoppade typ 1m kanske på banan:)


Åhhhh, imorn  det beep-test..... Jag kommer döö!

Min nya färg på bloggen blev inte så bra xP Ska ändra nu igen ;)


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Av Ebba - 7 april 2011 15:41

Hejj!


Hemma från skolan för ett tag sen, var väl helt ok ;) Imorn blirre beep-test :/ Inte så kul, men men :) Fick tillbaka matteprovet idag osså, VG blev det:D Nöjd:)

Sen snart blirre stallet och hoppträning! Wiiie :D Fast det blåser ganska mycket, inte jätte kul..... haha 

Ska nog ändra min blogglayout lite ;)

Nu ska jag till stallet, ses :)


Pöss pöss///



Ebba Andersson  

Av Ebba - 7 april 2011 07:36

Goood Mooorning:)


Skola snart så blir ett snabbt inlägg bara, men ja, igår va det stallet och skolan, red väldigt "flummigt" i ridhuset xp Vi hade galopptävling och skrittävling och sånt xD
Sen nu ska jag dra om 5 minuter.

Men kanske ska träna ikväll, om det inte blir strm som de säger ;) Men ingen tävling på 2 veckor, men sen blirre äntligen UTE!! I Trolleholm, Lc & Lc+5 tror jag :)

Måste nog gå nu xD


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3


    Jäklar vad lågt xDD

Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards