ebbaandersson

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Ebba - 14 mars 2011 20:15

Hej hopp alla bloggläsare! xD


Vad gör alla ikväll då? ;D

Idag har jag praoat första dagen, på kommunen :) Det var kul, satt med på lite möten och så:) Sen resten av veckan ska jag va i Bjärred :), sen nästa vecka blir det Köpenhamn och åka med en säljare på olika kliniker 2 dagar, sen ska jag va på lagret en dag och med mamma två dagar på konoret :)


Jag måste döpas...... Ska konfirmeras och e inte döpt, måste alltså göra det...xD

Inte jätte kul måste jag säga.. Vet inte om jag ska va i kyrkan eller hemma elr ngt sånt! Ska man ha sån gudmor/gudfar? Ngn som vill va det??! Haha xD

Aja, det löser sig! :D

 

Va i stallet idag osså, red fiina plutten! Red dressyr:/ Inte jätte kul alltid, men på min  sötnos gick det bra, idag, han har börjat gå jätte fint på tygel även med mig nu xD I alla gångarterna (nästan iaf....)  

Imorn får han vila, sen på onsdag blirre dressyr elr ut i skogen :) Sen på torsdag HOPPTRÄNING! :D Asnajjs, han har börjat bli ännu piggare i hoppningen, ju högre hinder desto piggare häst! :D = Ebba gillar !   

 

Aja nu fick ni ett långt inlägg till :D

 

Pöss pöss///

 

Ebba Andersson<3

 

 

       


    Den bilden blev lien xD




 Min älskling <33 :D     

Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards