ebbaandersson

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Ebba - 28 mars 2011 07:39

Godmorgon!


Ledsen att jag inte bloggade igår, men hann inte ;)


Aja, vi hade stallet igår osså, men mamma åkte upp och fodrade själv på morgonen, ganska skönt! Men sen följde jag me och släppte ut dom :) Det va najjsigt väder!

Sen mockade jag och Julia boxarna, sen mockade vi hagen osså xp

Och sen skulle vi sätta på sponsringssakerna på transporten, men den hade inte torkat sen dagen innan när vi tvättade den?! ;o Fast det va ganska kallt på natten så ja, det kanske inte hjälpte till direkt xD Men men, vi får väl se till att få på det till tävlingen nästa helg iaf! :D

Men sen så åkte vi hem och bytte om sen åkte vi till våra kusiner som fyllde år och firade dom (:  Sen åkte vi SNABBT hem och bytte om , drog till stallet borstade Minna lite bytte täcken sen till Dagstorp för Julia skulle tävla en klass där ;) Gick bra, hon kom 2:a :) <3 Sen hem igen och rida Plutano, gick väl sådär xp Aja, hoppas det går bättre idag! :D


Sen nästa helg ska jag äntligen tävla, har inte tävlat sen i November ;o :/

Men nu har jag fått bättre fart på honom så nu ska det nog gå bra :D

Det blir L:c & L:c+5 bara denna gången, men man måste u börja ngn stans!


Drar till skolan snart då....


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards