ebbaandersson

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Ebba - 21 mars 2011 20:16

Hej alla!


Sorry att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har vatt på konfaläger i Höör från fredag-söndag:)

Det var helt ok, åkte typ 17.00 i fredags och va där hela helgen, vi sjorde massa olika saker, typ lekar, tävlingar, gick och bowlade, och ÅT! Jäklar asså! Fruskot, fika, lunch, fika, kvällsmat, kvällsfika och godis! Fast det var gott så, jaja ;D

Sen fick vi veta vad vi ska göra på konfirmationen, jag ska typ va sån ljusbärare elr vad det hette och så ska jag och 2 till prata om sån kollektvädjan, asså var pengarna som vi samlar in ska gå :) Ganska najjs saker ändå :)

Sen idag har jag börjat praoa på mammas jobb i Köpenhamn, najjs, fast det e lite svårt att fatta danska, men det funkar :) Så imorn ska jag åka med en tjej till ngn veterinär typ och prata med dom om produkter tror jag? ;s Och det ska jag på onsdag osså, sen på torsdag ska jag va på deras lager, Där finns mke fiint! Hoppas man kan få ngt :D Sen Sen på fredag ska jag va me mamma igen :)

Aja, ska väl försöka göra inbjudningar till konfirmationen nu.....


Pöss pöss///


Ebba Andersson<3

Sök i bloggen

Presentation


Snyggaste!

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besköker du min blogg?
 Första gången
 Ngn gång / månad
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards